ÖZEL MATEMATİK DERSİ İSTEYENLER BURAYA

Ankara'da özel matematik dersi ya da ilköğretim düzeyindeki herhangi bir dersten özel ders almak isteyenler benimle iletişime geçebilir. Elektrik Elektronik Mühendisiyim ayrıca 2006 DGS Türkiye dördüncüsüyüm.































11 Şubat 2011 Cuma

FINDIKLI KURABİYE



Ben bu kurabiyeyi yapmaya karar verdiğimde evdeki fındıkların kırılmamış olduğunu farkettim. Kırıldıktan sonra da kavurup iki bez arasında ovalayarak iç kabuklarını soydum. Kurabiyenin bu kadar lezzetli olmasında fındıkların taze kavrulmuş olmasının büyük payı olduğunu düşünüyorum. Yeniden yapmak istiyorum ama fındıkları kırmak gözümde büyüyor:)

Malzemeler:

2yumurta 250 gr tereyağı 1,5 su bardağı şeker
1 pkt kabartma tozu
1 su bardağı fındık Aldığı kadar un
Üzeri için iri dövülmüş fındık

Önce tereyağ ve şekeri karıştırıyoruz. Sonra diğer malzemeleri ikinci yumurtanın beyazı hariç ekliyoruz. Hamur elimizi bırakana kadar un ekliyoruz. Şekil verip önce yumurta beyazına sonra fındığa bulayıp 180 derece önceden ısıtılmış fırında pişiriyoruz.

Not: Tarif Yeşilkivi'den uyarlandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder