ÖZEL MATEMATİK DERSİ İSTEYENLER BURAYA

Ankara'da özel matematik dersi ya da ilköğretim düzeyindeki herhangi bir dersten özel ders almak isteyenler benimle iletişime geçebilir. Elektrik Elektronik Mühendisiyim ayrıca 2006 DGS Türkiye dördüncüsüyüm.































20 Ağustos 2009 Perşembe

TART-PASTA


Bu sözde pastayı zamanım az olduğu için bitanecik gelinimiz (Zeynep duymasın:) Elif'in doğum günü için yapmıştım. Gönül isterdi ki şöyle birkaç katlı görkemli bir pasta yapsaydım.. O da gelecek seneye inşallah. Gelelim tarifine


Kekinin tarifini Binbirçeşniden aldım ama ben yine de yazayım.


. 2 yumurta,
· 1 küçük çaybardağı toz şeker,
· 1 küçük çay bardağı süt
· 1 küçük çay bardağı sıvıyağ
· 2,5 çay bardağı un
· 1 paket kabartma tozu


Bu malzemelerle hazırlanan keki tart kalıbına boşaltıp 170 derecede pişirdim. Kalıbı ters çevirip çıkardığım kekin üstüne muz dilimleri yerleştirdim ve en üstüne de tarifine göre hazırlanmış hazır supangleyi döktüm. Basit fakat lezzetli, en önemlisi de gönül alan bir tarif oldu. Dneyeceklere afiyet olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder