ÖZEL MATEMATİK DERSİ İSTEYENLER BURAYA

Ankara'da özel matematik dersi ya da ilköğretim düzeyindeki herhangi bir dersten özel ders almak isteyenler benimle iletişime geçebilir. Elektrik Elektronik Mühendisiyim ayrıca 2006 DGS Türkiye dördüncüsüyüm.































13 Temmuz 2010 Salı

NANELİ LİMONATA









Yazın herkes eve döndüğünde serinletici birşeyler arıyor. En iyisi su içmek tabi ama bir bardak buz gibi limonataya (Elif'in söylediği gibi limontana) da kimse hayır diyemez herhalde..


Ben öncelikle altı limonun kabuğunu rendenin küçük bölümünde rendeleyip 1 su bardağı şekerle karıştırdım. Uzunca bir süre bu şekilde bekledi. Geçen bu süre içerisinde özellikle açıkta beklettiğim limonların da dışı kurudu.


Böylece onları sıkarken elimden çok kaymadı. Aroma katması için içine 8-10 yaprak naneyi elimle parçalayıp limon kabuklarıyla karıştırdım. 2-3 saat de böyle bekledikten sonra limonları sıkıp suyunu kabuklarıyla buluşturdum. En sonda gerektiği kadar su katıp süzdüm. Sonra da içmeyip yanında yattık:)

2 yorum:

  1. sevgili arkadaşım ellerine sağlık.güzel ziyaretin ve cici yorumun mutlu etti beni.limonatan çok nefis görünüyor.sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. işte buna dayanamam :))))))))

    YanıtlaSil