ÖZEL MATEMATİK DERSİ İSTEYENLER BURAYA

Ankara'da özel matematik dersi ya da ilköğretim düzeyindeki herhangi bir dersten özel ders almak isteyenler benimle iletişime geçebilir. Elektrik Elektronik Mühendisiyim ayrıca 2006 DGS Türkiye dördüncüsüyüm.































27 Mayıs 2009 Çarşamba

YOĞURTLU ŞEHRİYE ÇORBASI


Bir blog açtığım zaman ilk olarak kendimden bahsetmeyi hayal etmiştim hep. Ama kısmet şehriyeli yoğurt ya da yoğurtlu şehriye çorbasının oldu.


Malzemeler:

1 çay bardağı şehriye

1 yumurta

1 su bardağı yoğurt

1 çorba kaşığı un

tuz

Üstüne: 1 çorba kaşığı tereyağ ve 1 tatlı kaşığı domates salçası


Kaynatılmış yeterince tuzlu su ile birlikte şehriyeler pişirilir. Ayrı bir kap içerisinde yoğurt un ve yumurta çırpılır. Kaynamakta olan şehriyenin suyu ile ılıtılarak yavaş yavaş tencereye dökülür ve karıştırılır. Kızdırılmış yağa salça katılır ve salçalı yağ çorbanın üzerine dökülür.

1 yorum:

  1. İlk yorumu kendi kendime yazayım dedim. Çorbanın tadına henüz bakmadım ama bu malzemelerle yapılan yemekler zaten benim damak tadıma uyduğu ve bunu ilk kez yapmadığım için beğeneceğimi umuyorum. Aslında yaptığım her yemeğin tadına sırf merak ettiğim için bakarım ama bloğumun ilk yemek tarifi olduğu için ben daha çok görsellikle ilgilendim. Açıkcası çok uğraşmama rağmen fotoğrafı yine de beğenmedim. Yemek yapma konusunda olduğu gibi fotoğraf çekme konusunda da almam gereken uzun (ve de ince) bir yol var...

    YanıtlaSil