ÖZEL MATEMATİK DERSİ İSTEYENLER BURAYA

Ankara'da özel matematik dersi ya da ilköğretim düzeyindeki herhangi bir dersten özel ders almak isteyenler benimle iletişime geçebilir. Elektrik Elektronik Mühendisiyim ayrıca 2006 DGS Türkiye dördüncüsüyüm.































29 Mayıs 2009 Cuma

İNCİRLİ CEVİZLİ KEK


Kek yaparken nadiren bir tarif kullanırım. O an aklıma ne geldiyse ya da evde ne varsa onlar benim kekimin adını oluşturur. Bu kek de yine bu şekilde meydana geldi. Lezzetinin yanı sıra hafif olması da bizim onayımızı aldı.


Malzemeler:


2 yumurta

2 çay bardağı şeker (Benim çay bardaklarım pek küçük sayılmaz)

1 çay bardağı sıvıyağ

2 çay bardağı süt

2,5 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 çay kaşığı tarçın
1 çorba kaşığı hindistan cevizi
Yarım su bardağından biraz fazla ceviz
Yarım su bardağı doğranmış kuru incir
Önce yumurta ve şekeri biraz çırptım. Sonra sıvı malzemeleri ekleyip karıştırdım. Un kabartma tozu tarçın ve hindistan cevizini de ekleyip karıştırdıktan sonra son olarak ceviz ve incirini ilave ettim. Isınmış 180 derece fırında batırdığım kürdan temiz çıkana kadar pişirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder