ÖZEL MATEMATİK DERSİ İSTEYENLER BURAYA

Ankara'da özel matematik dersi ya da ilköğretim düzeyindeki herhangi bir dersten özel ders almak isteyenler benimle iletişime geçebilir. Elektrik Elektronik Mühendisiyim ayrıca 2006 DGS Türkiye dördüncüsüyüm.































20 Haziran 2010 Pazar

YOLLARDAYIM


Yarından itibaren yollara düşüyorum. Şu anki durumum pek çok kişinin arayıp da bulamadığı bir durum ama ben yine de şimdiden düşüncelere dalmış durumdayım. Biraz stres var, biraz heyecan, merak ve hatta endişe.. Her gün bi sabah bi akşam üzeri, toplamda yaklaşık 400 kilometre nasıl olacak bilmiyorum. Nereye kadar gider, ben bıkmadan bir çözüm bulunur mu onu da bilmiyorum. Şimdilik istediğim şey hayırlara vesile olması. Gelecek için plan yapmamayı hayat öğretiyor zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder